понеділок, 14 квітня 2014 р.

Кожен з нас замислюється про своє майбутнє. На мою думку, всі хочуть мати щасливе завтра. А що для цього потрібно? Вчені стверджують, що щастя — це психоемоційний стан цілковитого задоволення життям, відчуття глибокого вдоволеннята безмежної радості. Те, що викликає відчуття найвищого задоволення життям, дає радість людині. Стан чи якість бути щасливим; насолоджувальний досвід чи емоця, що породжується від володіння добромчи задоволення бажань, втіха, приємність. Філософи, досліджують природу щастя і його досяжності. Обидва ці питання розглядаються в контексті питання, чи залежить щастя тільки від філософської позиції, чи залежить також від зовнішніх обставин.
Перше. Для того щоб бути щасливим - треба здоров’я. Без
гарного здоров’я ми не зможемо зробити все що хочемо. Людина має бути здоровою не тільки фізично, але й морально. Вона повинна бути врівноваженою і впевненою у собі.
Друге. Самотня людина щасливою не буває. Ще однією складовою щастя – є сім’я. Також впоратись з смотністю можна з вірними друзями.
Третє – це освіта. В сучасному житті, не можна обійтись без знань та умінь. Для впевненості в своїх діях, що є умовою першої складової, потрібно бути впевненим в тому що ти робиш чи говориш. На данний момент, без освіти ніяк. Для того, щоб заробляти та забезпечувати себе і в майбутньому сім’ю, потрібно, для початку, мати диплом.
Це є основними складовими успішного майбутнього.
Оскільки на сьогоднішній день, я являюсь випускницею та абітурієнткою, я вже планую свій шлях в майбутнє. Зараз, я вибираю свій майбутній вуз та роблю все можливе, щоб навчатися саме в ньому. Це мій вибір, мій крок до щасливого завтра.

Немає коментарів:

Дописати коментар